neděle 24. října 2010

ANALÝZA - PĚŠKY NAPŘÍČ PRAHOU

Jako součást analýz zadané lokality se pokouším dojít od Paláce Akropolis na Žižkově (poblíž bydlím :) na výstavu do DOXu v Holešovicích. Je sobota, krásné počasí, plánuji zastavit se na Štvanici, kde probíhá závod skateboardistů. S menšími obavani o své zdraví (a peněženku s mobilem) procházím tunelem pod Vítkovem. Představa realizace projektu Magdaleny Novákové TUNNEL DISPLAY je vzrušující!!! Po přibližně 30 minutách chůze se ocitám na pravém břehu Vltavy. Na Štvanici se dá dostat pouze přes Hlávkův most. Na něm si uvědomuji, že jsem si sebou měl vzít plynovou masku a sluchátka (automobily...). Krom toho jsem měl vyrazit asi o půl hodiny dřív, protože o tuto dobu navíc trvá trasa z Karlína do Holešovic právě přes Hlávkův most. Na Bubenském nábřeží mě čeká změť nájezdů a výjezdů, podchodů a nadchodů. Společnost mi dělají bezdomovci a feťáci. Zbytek cesty je bez komplikací. 
Závěr: Pokud nevznikne  v řešeném území něco, co mi skrátí cestu, dovolí mi si užít parádní výhled na Hrad, koupit si kafe... (viz . odevzdané projekty na konci semestru)....stejnou trasu budu raději absolvovat tramvají.



Žádné komentáře:

Okomentovat