čtvrtek 11. listopadu 2010

WORKSHOP_PODMOKELSKÝ MLÝN_28-30.10.2010_CESTA :-)

Příběh o mém cestování na workshop jste jistě již všichni slyšeli (možná i 2x), přesto ho zde vylíčím ještě jednou:

Vstávám v pátek ve 4:45 ráno (PEKLO!!!). Na hlavním nádraží v Praze nastupuji do vlaku směr Zdice., odjezd přesně v 5:34. Za tunelem mi přichází sms od Přemka, který má přistoupit na Smíchově: Cau, tak jsem to klasicky nestih. Nevim jak je to mozne, ale zaspal jsem a dojedu asi behem dne... Uz se mi tohle fakt dlouho nestalo... Mej se P
Ještě, že jsem si předešlý večer narychlo napsal přestupy a prohlédl zevrubný plán okolí Podmokelského mlýna!
V 6:20 přestupuji ve Zdicích na osobní vlak směr Zbiroh. Ve Zbirohu vystupuji v 6:47, autobus mi jede v 7:10 ("pokud nějaký pojede", informuje mě přednosta Zbirožské žel. stanice).
Autobus směr Ostrovec přijíždí načas. Jedu pouze já s řidičem znalým Křivoklátské lokality, radí mi, abych vystoupil až v Podmoklech. Ve vesnici, jejíž název jsem již zapomněl, řidič vypíná motor a sděluje mi, že má 15 minut pauzu. Jde si koupit svačinu, ale nabízí mi možnost zůstat v teple uvnitř staré Karosy. Po asi 25 minutách se řidič vrací se svačinou v igelitovém pytlíku. Řidič zapomíná na zastávku, v Ostrovci, kam se musíme po 15 minutách jízdy vracet. Přibližně v 8:00 vystupuji v Podmoklech. Řidič mi ukazuje směr ke Mlýnu. Je to prý asi 3 km daleko. Za ranního mrazu, ale krásného svítání vyrážím neznámo kam. Cestou mě míjí několik traktorů. Jednoho zastavuji a ujišťuji se o trase. Traktorista mě sveze asi 100 m k odbočce, odkud Mlýn prý již nelze minout. Asi po 35 minutách chůze přicházím k rozsáhlému stavení. Brána je zamknuta. Marně se pokouším dovolat Jardovi Hulínovi (v údolí není signál). Asi 20 minut obcházím všechna stavení a nakonec se odvažuji risknout přelézt zeď za hlavním objektem. Pravděpodobnost, že na mě čeká děda s brokovnicí a smečkou rotvajlerů je doufám malá?!? Na sobě mám dlouhý kabát a tašku s notebookem přes rameno, tak přece zloději nevypadají?!? Obcházím hlavní budovu. Oknem vidím několik známých tváří...
Chvíli před 9:00 mě vítá Tomáš Hradečný.

Žádné komentáře:

Okomentovat